ثبت نام وام تسهیلاتی بسیج جهاد سازندگی

امتیاز 4.50 ( 2 رای )

طرح ثبت نام وام بسیج جهاد سازندگی

جهاد سازندگی در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی به تمام مشاغل خانگی و خود اشتغالی تسهیلات اعطا می نماید اگر جزو کسانی هستید که دارای شرایط می باشید می توانید از این طرح بسیج سازندگی استفاده کنید و تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان وام دریافت نمائید که آموزش ثبت نام تا دریافت وام برای شما در اینجا گزارش شده است.

نحوه ثبت نام در سایت جهاد سازندگی

برای ثبت نام در وام بسیج سازندگی باید وارد سایت به آدرس https://ebsvam.ir شویدپس از  وارد شدن در سایت در قسمت بالا منو ها بر روی تسهیلات کلیک کنید و ثبت نام وام را بزنید

مرحله۱: اطلاعات شناسنامه ای

در این مرحله از ثبت نام با وارد کردن کدملی وارد پنجره اول خواهید شد که اطلاعات شناسنامه ، آدرس، و شماره تماس را وارد کنید.

مرحله ۲: اسکن اطلاعات اولیه

بعد از ثبت مرحله اول وارد مرحله ۲ می شود شما لازم هست صفحه اول شناسنامه،کارت ملی،عکس پرسنلی اگر آقا هستید برای این مرحله کارت پایان خدمت نیاز هست که اسکن کنید.

مرحله ۳:اطلاعات شغل مورد نظر

در این مرحله باید اطلاعات شغلی که دارید یا می خواهید راه اندازی کنید را باید وارد کنید از عنوان شغلی گرفته تا آدرس محل کسب و کار خانگی را باید وارد کنید و همچنین در اینجا مبلغ تسهیلات مورد نظر و سرمایه در گردش را وارد کنید.

مرحله ۴: اسکن مدارک شغلی

در این مرحله باید مدارک شغلی گواهینامه مدرک فنی شغلی و اگر اجاره ای هست اجاره نامه اگر ملک برای خودتان است باید سند یا قولنامه را بارگذاری کنید بعد از اتمام این مرحله که مرحله آخر می باشد.

شرایط مورد نیاز برای دریافت وام بسیج

-شخص وام گیرنده بیکار باشد.(بیمه اجباری نداشته باشد)

– متقاضی وام باید دارای مجوز فعالیت، گواهی مهارتی یا مدرک تحصیلی مرتبط از نهاد های معتبر از قبیل سازمان فنی و حرفه ای و…. باشد.

-وام به کارکنان دولتی داده نمی شود.

– پرداخت وام به متقاضیان غیر بسیجی بلا مانع است.

 

بیشتر بخوانید : آموزش ثبت نام صدور مجوز کسب و کار خانگی

6431 بازدید