نمونه سوالات استخدامی وزارت بهداشت شغل کاردان اتاق عمل

نمونه سوالات آزمون استخدامی وزارت بهداشت شغل کاردان اتاق عمل

وزارت بهداشت برای استخدامی در سطوح مختلف شغلی آزمون تخصصی برگزار می کند و متقاضیان برای قبولی در این شرکت مجبور به رقابت با سایر شرکت کنندگان هستند و در این بین کسانی از رقبا پیشی می گیرند که نمره خوبی از این آزمون کسب کنند .

حالا متقاضیان و شرکت کنندگان آزمون شغل کاردان اتاق عمل زمانی نتیجه می گیرند که به سوالات تسلط کافی داشته باشند و این امر میسر نمی شود جز با خواندن کتابها و جزوات که این هم زمانبر هست یعنی کسی که بخواهد برای این آزمون کتاب و جزوه بخواند باید بیش از ۵ کتاب رو مطالعه کند! تو این زمان اندک پس ما در اینجا نمونه سوالات رو معرفی کردیم که دیگر نیازی به مطالعه کتاب با این حجم سنگین نباشید و شما با مطالعه این نمونه سوالات به کل منابع آزمون وزارت بهداشت تسلط خواهید یافت و اندک کسانی هستند که به این فکر بیافتند که آیا نمونه سوالات یا دفترچه سوالات قبل وجود دارد یا نه؟

دسترسی کامل به جدیدترین نمونه سوالات آزمون وزارت بهداشت ۱۴۰۲ متقاضیان شغل کاردان اتاق عمل همراه با پاسخنامه ویژه افرادی که تصمیم به قبولی دارند.

مواد آزمون عمومی و تخصصی طبق اعلام وزارت بهداشت،درمان و آموزش پزشکی مطابق زیر می باشد:

عمومی : فناوری اطلاعات (ICDL) – زبان و ادبیات فارسی- معارف اسلامی -زبان انگلیسی عمومی-اطلاعات عمومی،دانش اجتماعی و حقوق اساسی-هوش و توانمندی های ذهن

تخصصی:۱-تکنیک و اصول کار در اتاق عمل ۲-تکنولوژی جراجی ۳-بیماری های داخلی و جراحی بیهوشی و احیای قلبی-ریوی

 

177 بازدید